SEO On-Page

1. Adrese URL și Permalink Best Practices

Am fost întrebat săptămânal despre cele mai bune practici pentru permalink și structura URL, valoarea pe care o au față de creșterea clasamentului SEO sau dacă o întreprindere ar trebui să aleagă un domeniu de potrivire exact. Ni s-a spus cu toții că cuvintele cheie din adresa URL au o anumită pondere în algoritmul Google. Dar cât de adevărată este această afirmație?

Beneficiile creării de SEO și adrese URL ușor de utilizat

Valoarea cuvântului cheie

Există multe dezbateri cu privire la faptul că faptul că cuvintele cheie din URL-urile site-urilor dvs. sau legăturile permalink WordPress vă oferă, de fapt, un impuls în rezultatele căutării.

Din testarea pe care am făcut-o, beneficiul principal al includerii cuvintelor cheie în URL-ul dvs. este valoarea contextuală pe care site-ul dvs. o primește atunci când un site web face legătura cu site-ul dvs. doar cu adresa URL și fără text ancoră. În acest caz, Google este capabil să analizeze cuvinte cheie de pe URL pentru a ajuta la definirea relevanței paginii la care este legată; seamănă cu textul ancoră normal bazat pe cuvinte cheie sau alt text pe imagini.

Faceți clic pe Rate

Google înțelege că, în cele mai multe cazuri, utilizatorii scanează rezultatele căutării, de aceea Google evidențiază cuvinte cheie care sunt în titlu, descriere și adresă URL care se potrivesc cu interogarea de căutare a utilizatorilor. Potrivirea intenției de căutare a utilizatorilor cu structura URL vă poate ajuta cu reducerea clicurilor, datorită curajului cuvintelor cheie din SERP-uri .

Valoarea socială

Partajarea socială este unul dintre indicatorii pe care motoarele de căutare le utilizează pentru a determina valoarea unei pagini. Crearea de URL-uri scurte și concise, care pot fi copiate și partajate cu ușurință și care apar în rețelele de socializare într-un mod optim este important pentru marcare și pentru a face clic.

Cele mai bune practici pentru crearea de URL-uri SEO prietenoase

Așadar, creați un site nou sau vă gândiți să rescrieți adresele URL ale site-ului dvs. pentru a ajuta utilizatorii și motoarele de căutare să înțeleagă mai exact site-ul și paginile acestuia. Atunci când sunt planificate noi URL-uri pentru site-uri, trebuie respectate următoarele reguli și ar trebui introdus un SEO pentru a lucra cu afacerea dvs. pentru a defini structura.

Păstrați-o scurtă – Deși o adresă URL descriptivă este importantă, reducerea lungimii și a tălmăcirii continue va face URL-urile dvs. mai ușor de copiat, inserat sau amintit, în cazuri rare, nu au fost marcate și vor fi pe deplin vizibile în rezultatele căutării. Nu trebuie să fie mai mult de 100 de caractere cu cuvinte de oprire eliminate.

www.yoursite.com/category/subcategory/productpage/product (Bad) 
www.yoursite.com/category/product (Bun)

Utilizați cuvinte cheie – Dacă pagina dvs. vizează un anumit termen sau expresie, asigurați-vă că o includeți în adresa URL. Cu toate acestea, nu treceți peste bord încercând să completați mai multe cuvinte cheie în scopuri SEO; o utilizare excesivă va duce la adrese URL mai puțin utilizabile și poate declanșa filtre de spam.

www.yoursite.com/dog-leashes-that-are-blue/blue-dog-leashes (Bad) 
www.yoursite.com/leashes/blue-dog-leashes (Bun)

Fiți descriptiv – În loc să selectați numere sau cifre fără sens pentru a clasifica informațiile, utilizați cuvinte reale și eliminați caractere speciale.

www.yoursite.com/category/item?23434 (Bad) 
www.yoursite.com/category/dog-leashes (Bun)

Eliminați caractere speciale

www.yoursite.com/category/john's-leashes (Bad) 
www.yoursite.com/category/johns-leashes (Bun)

Utilizați cratime pentru a separa cuvinte – Nu toate motoarele de căutare interpretează separatoarele exact ca „_”, „+” sau „% 20”, astfel încât folosiți caracterele cratime „-” pentru a separa cuvintele dintr-o adresă URL.

www.yoursite.com/category/dog+leashes (Bad) 
www.yoursite.com/category/dog-leashes (Bun)

Păstrați-l în minuscule – Nu toate motoarele de căutare sunt sensibile cu majuscule, astfel încât www.yoursite.com/dog și www.yoursite.com/Dog pot fi văzute ca URL-uri diferite.

www.yoursite.com/category/Johns-Leashes (Bad) 
www.yoursite.com/category/johns-leashes (Bun)

Eliminați cuvintele de oprire – Cuvintele de oprire sunt cuvinte sau adjective foarte comune care vă pot împiedica eforturile SEO. Cuvinte precum „de”, „sau”, „etc.” interferează cu eforturile dvs. de SEO, deoarece folosesc spațiu de caractere prețioase, în special atunci când creați adrese URL. Pentru permalinkurile dvs. WordPress, există plugin-uri (cum ar fi pluginul Yoast SEO) care au opțiunea de a face acest lucru automat.

www.yoursite.com/category1/the-page-and-dog-name (Bad) 
www.yoursite.com/category1/page-dog-name (Bun)

Păstrați-l cu 2 niveluri sau mai puțin – Nivelul 1 ar trebui să fie secțiunea / categoria site-ului. Nivelul 2 ar trebui să fie sub-secțiunea / a doua categorie

www.yoursite.com/category1/page-name (Bun) 
www.yoursite.com/category1/category2/page-name (OK) 
www.yoursite.com/category1/category2/catetory3/page-name (Bad)

Ștergeți parametrii de urmărire – Dacă este necesar să utilizați parametrii de urmărire pe adresele URL interne pentru a înțelege mai bine căutarea clicurilor sau pentru campaniile de marketing extern, asigurați-vă că utilizați eticheta canonică și indicați-o către URL fără urmărire – acest lucru va elimina conținutul duplicat probleme.

2. Cele mai bune practici pentru etichetarea Google Google

Cele mai bune practici de etichetare SEO și metadate Google, precum și etichetele de site pe care le apreciază s-au schimbat dramatic în ultimul deceniu. Când am început să fac optimizarea motorului de căutare acum aproape zece ani, au fost adăugate o grămadă de etichete SEO care au fost adăugate pe un site web pentru a ajuta conținutul său să devină mai relevant pentru un cuvânt cheie. De-a lungul anilor, cele mai multe dintre aceste etichete, cum ar fi eticheta meta-cuvinte cheie, au pierdut valoare și, astfel, nu afectează clasamentele sau relevanța conținutului. Există încă câteva care au valoare, dintre care veți găsi metadatele SEO și cele mai bune practici de marcare pentru mai jos.

Titlu SEO Cele mai bune practici

Care este eticheta de titlu?

Etichetele de titlu, cunoscute și sub denumirea de etichete de titlu SEO sau meta-titluri pentru SEO, sunt adesea utilizate pe paginile de rezultate ale motoarelor de căutare pentru a afișa fragmente de previzualizare pentru o pagină web dată și sunt importante atât pentru SEO, cât și pentru partajarea social media. Elementul de titlu al unei pagini web este destinat a fi o descriere precisă și concisă a conținutului unei pagini.

La fel ca eticheta meta descriere, Google poate trage diferite etichete de titlu SEO pentru a fi afișate în rezultatele căutării lor pe baza interogării de căutare și ceea ce simt este intenția căutătorului. Bill Ross, CEO al Linchpin SEO, o companie SEO Durham

Structura titlurilor SEO

Există multe teorii despre cum să vă structurați cel mai bine eticheta de titlu în clasamentele de impact. Unii spun că ar trebui să puneți cuvintele cheie pe primul loc, alții spun că nu contează atât de mult. Suntem de partea de mai târziu. Etichetele de titlu ar trebui să includă cuvinte cheie, dar ar trebui să fie, de asemenea, de natură conversațională și nu doar o listă de cuvinte cheie.

Lungimea etichetelor SEO

Inițial, lungimea tagului pentru SEO a fost de 70 de caractere, inclusiv spații, dar mai recent s-a descoperit că Google definește lungimea cu pixeli mai mult decât cu numărul de caractere. Google calculează lățimea de pixeli a caracterelor utilizate în titluri cu o limită de 512 pixeli. Orice peste această limită, Google trunchie titlul și include o elipsă.

Descrierea etichetei cele mai bune practici

Care este eticheta Meta Description?

Eticheta de descriere, cunoscută și sub denumirea de etichetă meta descriere sau etichetă meta descriere SEO, este fragmentul scurt care este afișat sub rezultatul căutării dvs. în rezultatele Căutării Google.

De unde Google obține eticheta de descriere?

De multe ori, proprietarii de site-uri web nu înțeleg de unde obține Google eticheta de descriere. Nu pot înțelege de ce nu se afișează fragmentul pe care l-au scris sau de ce diferiți termeni de căutare produc etichete de descriere diferite pentru aceeași pagină. Există două tactici principale pe care Google le folosește pentru a crea meta tag-ul dvs. de descriere.

  • Eticheta de descriere pe care o scrieți – această versiune va apărea de cele mai multe ori dacă cuvântul cheie pe care l-a căutat utilizatorul este în acea etichetă. Din acest motiv, este important ca atunci când definiți etichetele dvs. de descriere, să puneți obiectivul principal de cuvinte cheie al fiecărei pagini în eticheta descriere.
  • Interogarea de căutare a utilizatorului – Cel de-al doilea mod în care Google creează eticheta de descriere este generator pe baza interogării de căutare. Google citește conținutul de pe pagină pentru a găsi cuvântul cheie pe care l-a căutat un utilizator, și îmbină împreună cuvântul cheie, și un cuvânt sau două pe ambele părți ale acestuia și folosește acest mash-up ca etichetă de descriere în rezultatele căutării.

Descriere Structura etichetelor

Când scrieți eticheta de descriere pentru site-ul dvs. web, cel mai bun mod de a gândi structura și ce să includeți este să o considerați ca pe un anunț de căutare plătit. Conținutul etichetei descriere este utilizat pentru a atrage utilizatorul Google să facă clic pe lista dvs., oferindu-le informații direcționate despre ce să se aștepte pe pagina dvs. web.

Descriere Lungime etichetă

Descrierile meta pot fi de orice lungime, dar motoarele de căutare în general trunchiau fragmente mai lungi de 160 de caractere. Cel mai bine este să păstrați lungimea meta descrierii între 150 și 160 de caractere.

Cele mai bune practici ale etichetelor canonice

Ce sunt etichetele Canonice?

Etichetele canonice sunt utilizate de motoarele de căutare pentru a consolida paginile pe care un proprietar de site le definește drept duplicate. Fiecare pagină web care este duplicativă a versiunii canonice a paginii primește o etichetă canonică plasată în antetul care definește versiunea canonică.

Etichetele canonice pot fi utilizate pentru conținut duplicat intern, adică pe același domeniu sau pot fi utilizate ca etichete canonice cu domeniu încrucișat, unde conținut duplicat există pe diferite domenii.

Fiecare pagină ar trebui să aibă o etichetă canonică?

Fiecare pagină trebuie să aibă o etichetă canonică, chiar dacă nu există duplicate cunoscute. Dacă nu există duplicate cunoscute, utilizați pur și simplu o etichetă canonică cu autoreferențiere pentru a indica pagina. Acest lucru va ajuta dacă există campanii de marketing care utilizează pagina în care URL-ul este modificat în scopul de a urmări rezultatele campaniei de marketing.

Cât durează Google pentru a găsi etichete canonice?

Răspunsul la această întrebare nu este simplu. Deoarece etichetele canonice sunt pur și simplu recomandări, Google nu trebuie să le onoreze. Astfel, un site web poate dura săptămâni sau luni pentru a vedea un impact al unei campanii de etichete canonice.

Structura etichetelor canonice

Etichetele canonice sunt plasate în zona antetului codului și sunt definite folosind următoarele.

<link href = „http://mysite.com/canonical-version/” rel = „canonical” />

H1 Cele mai bune practici

Ce sunt etichetele H1?

Etichetele H1 sunt eticheta antet care definește subiectele principale ale unei pagini web. Acestea sunt utilizate atât de motoarele de căutare, cât și de utilizatori, doar în moduri ușor diferite.

Motoarele de căutare utilizează eticheta SEO H1 pentru a ajuta la înțelegerea subiectului principal al paginii; în timp ce utilizatorii utilizează eticheta H1 ca punct de referință care semnalează că au aterizat pe pagina corectă.

Câte etichete H1 trebuie să aibă o pagină web?

O pagină web trebuie să aibă o etichetă H1 pe pagină. Această etichetă trebuie să reprezinte subiectul principal al paginii și să se încadreze între 50-100 de caractere.

Image Alt Tag Cele mai bune practici

Ce sunt etichetele Alt?

Termenul „etichetă ALT” este un termen obișnuit utilizat pentru a face referire la atributul ALT din eticheta imagine. De fiecare dată când utilizați o imagine pe un site web, asigurați-vă că includeți o etichetă ALT în eticheta imaginii. Dacă faceți acest lucru, veți oferi o alternativă text clar a imaginii pentru utilizatorii care utilizează cititori de ecran.

Eticheta ALT este folosită și de motoarele de căutare ca text de ancorare atunci când o imagine se leagă la o altă pagină web – trecând astfel relevanța linkului pentru un subiect specific.

Cât trebuie să fie etichetele Alt?

Nu există o lungime definită pentru o etichetă alt, dar cele mai bune practici pentru text alt definesc lungimea ca undeva între 3-5 cuvinte care descriu imaginea.

3. Cele mai bune practici pentru optimizarea conținutului paginii

Când ne referim la optimizarea conținutului paginii web, nu vorbim despre densitatea cuvintelor cheie sau doar adăugarea cuvintelor cheie. Bazele SEO ale optimizării conținutului paginii includ optimizarea componentelor structurale, copie și cuvinte cheie.

Dincolo de a vă asigura că conținutul este în afara flash, javascript sau iFrame și că textul nu este redat ca imagine, există un set de locații principale pe care doriți să vă concentrați. Să începem cu câteva concepte structurale – ierarhia de conținut și diversitatea – și apoi să ne scufundăm în locul în care ar trebui incluse cuvintele cheie.

Ierarhia de conținut

Utilizatorii citesc rar tot conținutul dintr-o pagină. Au mai multe șanse de a face o pagină pentru a găsi secțiunea de conținut care are cele mai mari șanse de a răspunde la întrebarea lor. A face acest comportament cât mai ușor posibil va crește satisfacția utilizatorului și va duce la rate mai mari de implicare.

Dacă aveți o ierarhie structurată pentru pagina dvs. web, de asemenea, Google ajută Google să înțeleagă ierarhia subiectelor pentru conținutul dvs., oferindu-le o perspectivă mai bună asupra conținutului dvs.

O ierarhie de conținut este construită folosind tag-urile H1, H2, H3 pentru a defini secțiuni de conținut.

Diversitate de conținut

Utilizarea unei varietăți de formate de conținut, cum ar fi videoclipuri, imagini și liste dintr-o bucată de conținut, s-a dovedit a crește implicarea, partajarea socială și legăturile de intrare .

Din această cauză, este benefic să încercați să includeți fiecare dintre aceste formate în pagina sau postarea dvs. unde are sens și unde va adăuga valoare experienței generale pentru utilizator.

Utilizare cuvinte cheie SEO

După ce ați găsit cele mai bune cuvinte cheie pentru pagina dvs. , întrebarea devine, unde ar trebui să includeți cuvintele dvs. cheie SEO? Cuvintele cheie ar trebui incluse în mod natural în următoarele locații de conținut. Acestea ar trebui să includă cuvinte cheie și fraze cu coada lungă, mijloc și coadă lungă.

Utilizarea cuvintelor cheie în eticheta H1

  • Asigurați-vă că aveți o etichetă H1.
  • Eticheta H1 trebuie să includă subiectul principal al cuvântului cheie pentru pagină (termenul principal).

Utilizarea cuvintelor cheie în eticheta H2

  • Asigurați-vă că aveți câteva etichete H2.
  • Acestea ar trebui să fie sub-subiecte ale subiectului principal de cuvinte cheie.
  • Acestea ar trebui să includă cuvintele cheie ale subiectelor dvs. de conținut secundar (cuvinte cheie intermediare).

Utilizarea cuvintelor cheie în eticheta H3

  • Asigurați-vă că aveți câteva etichete H3 pentru fiecare etichetă H2.
  • Acestea ar trebui să fie sub-subiecte ale subiectului dvs. cheie secundar.
  • Acestea ar trebui să includă cuvintele cheie ale subiectelor dvs. de conținut terțiar (cuvinte cheie secundare cu coadă medie).
  • A avea etichete H3 nu sunt întotdeauna necesare, cu excepția cazului în care te afli în profunzime într-un subiect.

Utilizarea cuvintelor cheie în paragrafe

  • Paragrafele ar trebui să fie concis, concentrat și digerabil pentru utilizatori – de preferință 4-5 propoziții lungi pentru a nu copleși utilizatorii.
  • Acestea ar trebui să includă expresii cheie primare, secundare și cu coadă lungă – gândește diversitatea, nu densitatea.

Cele mai bune practici de optimizare a imaginii

  • Adăugați o etichetă ALT la toate imaginile care descriu imaginea
  • Denumiți imaginea dvs. descriind-o în 2 până la 3 cuvinte – folosiți cratime pentru a separa cuvintele.

4. Meta Directive Cele mai bune practici

Cele mai bune practici pentru directivele Meta și SEO

  • Dacă noua pagină înlocuiește o pagină existentă, așezați o redirecționare 301 pe conținutul relevant, vechi, pentru a trece valorile linkurilor.
  • Folosiți eticheta „rel = canonică” dacă conținutul poate fi considerat duplicat și reflectă îndeaproape o pagină mai autorizată.
  • Utilizați directiva Robots.txt <meta name = „roboți” content = „noindex, nofollow”) dacă doriți să împiedicați ca o pagină să fie indexată de Google sau nu doriți ca valorile linkurilor să fie trecute prin pagină.

Bonus: notifica utilizatorii și motoarele de căutare

În cele din urmă, veți dori să faceți pagina accesibilă utilizatorilor și motoarelor de căutare și oferiți-i lui Google un pic de idei că există o nouă bucată de conținut pe site-ul dvs. web.

Asigurați-vă că anunțați Google și utilizatorii știu că ați publicat un nou conținut, urmând următoarele.

  1. Adăugați noul URL la sitemap-urile dvs. XML și HTML.
  2. Adăugați cel puțin un link la fața locului (acolo unde este relevant) la noua pagină.
  3. Tweet și socializează noul articol
  4. Obțineți noua pagină ca Google în Instrumentele Google Webmaster (Google Search Console). După ce îl preluăm, instrumentul vă oferă opțiunea de a-l trimite pe Google.

Vă mulțumim pentru a citi „Lista de verificare SEO on-Page și cele mai bune practici SEO eficiente pentru 2020”, de către echipa Linchpin din Chicago, Raleigh și Wake Forest.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *